Allure censuell

Hellu=) Mina två senaste dagar har bestått av att jobba jobba och jobba, igår blev det praktik/jobb sen blev det en nagelförlängning på kvällen, och idag så var det två nagelförlängningar som stod på schemat. Först kom Paola och jag fixade henne sen kom också Sara. Paola hade med sig sin söta vovve åh så söt Bianco love him. Vi hade det jätte trevligt här, och hoppas dem blev nöjda med naglarna. Ikväll/natt blir det lucia movie night så får se hur länge man orkar vara uppe kanske somnar efter första filmen, men de är i allafall skönt att jag är ledig imorn. (förutom allt plugg som jag måst göra imorn, fan ush skjut mig) Aja nu ska jag försätta och sega framför tv ... Ciao, kisses.
i love you baby boy. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0