Amore

Hej, och välkommen till min tråkiga blogg, haha. Jag skriver verkligen väldigt sälla här och när jag väl skriver så skriver jag bara massa tråkigt, men om jag sa vara helt ärlig har inte himla mycket tid att skriva här, och inte ork heller. Igår så var vi ute och åt med jobbet på Ruffino, det var hur mysigt som helst. Me loved it. Och idag så har jag vart på stan med Emelies mamma och Emelie, kolla runt lite på julklappar till tjejerna, vet inte vad jag ska hitta på till dem, det är ju så svårt, men nått ska jag nog klura ut, måste göra det senast på fredag ju, har så mycket som måste göras dem här dagarna. Haha. I allafall efter det var det skola, sen efter det så satt ja på jobbet tills sju, Michaela fixade mina naglar och dem blev hur snygga som helst ju. Juliet gjorde oss sällskap också vi hade det jättre trevligt eller hur Babes =) Hahaha. Ah men nu måste jag faktiskt ta och plugga har religions prov imorn, inte så frestande alls.. Men men. Kisses byyyyyye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0