Hypnose

Hej, längesen nu;) Men de är mycket som händer här nu. Har fixat massor med naglar, och så är det mycket som ska fixas innan balen också. Och så har det ju snöat en massa också gud vad mysigt helt underbart. Älskar snö, så mysigt. Fast inte lika mysigt att cykla då men man får kämpa på. Tänkte bara skriva och säga att jag lever och så;) Idag har jag i allafall fixat Emelies naglar, sen efter det åkte jag och hon iväg och fixa lite grejer. Sen har jag nyss fixat mina naglar, eller finputsat dem för grunden är ju Michaelas. Nu ska jag kika på någon film, orkar inte göra nått mer. Imorn är de bal som gäller ska bli kul faktiskt, mysigt. Bilder kommer nog i sen, min klänning är jätte fin, fast inte riktigt klar än. Föresten så har jag JULLOV, fan vad skönt. Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0