Replay

GEE MEJ LOV TACK!
Fan orkar ju inte ha tre prov den här veckan, ett arbete som ska lämnas in och en fet bok som ska läsas ut, PÅ RYSKA! Vill bara gå i ide! Sova bort allt. Humöret suger som ni alla hör. Men i alla fall idag var det jobb som gällde, jobbade ihop med Michaela som alltid är lika kul faktisk =) Just nu så sitter jag med religions boken framför mig och letar massa fakta till provet som är på tisdag, ska snart byta till hudprovs häftena.. Åh säger jag bara, ska nog dricka en kopp kaffe så jag inte somnar här framför den stora högen böcker. Ah nu måste jag faktiskt fortsätta med mitt plugg, hoppas ni alla andra har en mysigt lut på eran helg. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0