Eau Mega

Hej, shit asså, måste bara få ut mig de här jag är så jävla trött på den ä svenska saken, ush. Har suttit med det här i två dagar nu är så trött på Jean- Jacques Rousseau och Carl Michael Bellman.. Orkar inte mer. Haha.. Kort skoldag idag slutade runt halv ett, åkte hem sen ner på stan. Gick omkring lite och hade de jätte mysigt. I love you. By the way, jag hittade en ny favorit på stan, som jag tror ska bli min, fan den var riktigt mumsig, Victor & Rolf, eau Mega =) Sen har jag bara vart hemma, dammat lite i mitt rum, de behövdes verkligen. Och sen har jag bara arbetat på min svenska redovisning som ska vara klar tills imorn... Föresten så har jag börjat kolla på Paradise hotel, haha helt sjukt program haha. Ajaa nu ska jag fortsätta med in redovisning.. Kisses..

 

 

love you boy

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0