Escada magnetism

Hellu, tränigen var super bra. Har saknat det som fan. Men nu är jag och Fanny Banny igång igen. Just nu sitter jag här med min varma kopp te, mums. Fryser som fan även fast jag typ nyss tränade. Sjukt fan ingen värme i kroppen alls. Imorn är det en lång dag framför mig jobbigt som fan. Börjar med naturen och har massa lektioner i mellan där och sedan så slutar jag med ryskan. Sen blir det plugg hemma. Har ju prov den här veckan och nästa. Orkar inte  vill bara vara ledig. Fast det var ju endå roligt att komma tillbaka till skolan och träffa alla brudar. Nu ska jag no bara ta det lungt framför tv eller någon bra film. Ciao Bella. Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0