Fuel for life

Stanna hos mig tills gamla dar;
de bästa av dagar är ännu kvar
Shuuuuuu! Blir lite piggare för varje dag. Och igår fick jag ju ett mysigt sällskap av en mysig person. Blev massa kollade på olika filmer. Love it, i love you du är den enda, just you baby. I always had, and always will. Blev ingen skola för min del idag, orkade inte kan knappt prata så sov ut idag istället och pluggat resten av tiden. Har prov imorn, ush kommer inte gå bra känner jag. Fan finns inget att skriva om, livet är tråkigt när man är sjuk, finns inget man kan göra sitter ju bara hemma och segar... Så nu ska jag sluta skriva, kisses.
Den här filmen var skit roligt, haha
PS! du som nu tycker att min blogg är tråkig sluta läs den;)
I dont care what you think! Jag är mig själv och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0