J adore

Hej, undrar om jag ens ska ha kvar bloggen har ju knappt någon tid för den, den får väll vara kvar än så längre i allafall men sen får vi se.. Min helg har bestått av att jobba jobba och plugga, men mest jobba. Har kollat på lite olika filmer också mysigt. Satt nyss och läste en bok på Ryska som jag måste läsa ut tills slutet av det här året, ush. Kommer aldrig orka fan har sjukt mycket saker som måste göras.. Tidigare idag så fixade jag Maries naglar (ingen bild) hon blev i allafall nöjd med dem och bokade in en ny tid också. Sen så blev det massa mys hos mig med världens bästa person, vi kollade på en film som hette The proposal och en som hette Black knight båda va väldigt roliga.. Mysigt va det också.. Ajaa har inget mer att skriva för tillfället, ska vila upp men och förbereda min inför en ny vecka=) Kisses.
I love youbaby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0