Light blue

Hej känns jag aldrig skriver nått här nu för tiden, men har faktiskt ingen tid eller ork för det. Har en massa saker att göra hela tiden. Igår var det skola som vanligt men det blev en skön kort dag, slutade tjugoöver två, sen gick jag till jobbet och gjorde nagelförlängning på Lena hoppas hon blev nöjd med den. Har tyvär ingen bild på det. Just nu sitter jag hemma har snart prov så ska snart sticka till skolan igen har ju redan vart där en gång idag hade natur.. Ush. Imorgon är det en speciell dag, ni som känner mig bra vet vad det är för dag, sjukt fattar inte det själv, but i love you. Och på Torsdag så ska ju jag och Emelie på Twilight och New moon ska bli sjukt kul, längtar så mycket. Jag är helt besatt i Twiligt :) Nå mer har jag väll inte att säga just nu ska nog börja röra mig mot skolan
I can almost believe that you're real 
And it's love in my heart that I feel 
But there's something between us 
That can't seem to get through it all 

If I could only read your mind 
I would know how to save you this time 
With love, love is worth the fall 
If I could only save the day 
Here in your world I could stay 
For love, love is worth the fall
You are my life now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0