Narciso Rdriguez

Hej, godmorgon. Var på kurs igår och de var super kul, jag van på krysset=) Fick en kasse med mass gott ;)Haha tänka sig, jag som aldrig brukar vinna nått, så de var jätte kul. Jag undrar vad jag gör uppe nu egentligen skulle kunna sova till nio eller nått men knäpp som jag är har jag redan gått upp.. Och nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, har redan fixat mig och allt.. Idag blir det en lång och seg skoldag med ett stort hål, sen ska jag göra naglar på Sjödahl, sen blir det Twiligt och Premiär på New Moon, åh love it. Ska bli så kul eller hur Emelie?:PNu räcker de med massa onödigt skrivande ska lägga mig i sängen och kolla på The voice.
I love you my baby boy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0