One milion

Hejjjjj!Tror att jag håller på att bli sjuk har nämligen ont i halsen och känner mig lite snurrig. Just nu sitter jag har med min varma kopp te med honung men kommer snart däcka är så sjukt trött. Blev en lång dag i skolan, på håltimman gick jag och Emelie ner på stan och hade jätte trevligt. Efter skolan var det ju egentligen planerat att min mami skulle färga mitt hår, eller min utväxt som ser hemsk ut fan. Usha. Men de blev inte av blev istället massa mys framför dem här två filmerna, och One tree hill, sen andra filmen som är på bilden tittade vi bara klart på halva av. Imorn blir det nästa. De va vällde jag hade att säga för idag. Nej föresten religions provet sög tror jag, för frågorna var lite för svåra för mig... Fast jag kan rätt mycket av religionen. Ajaa de va de. Kisses.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0