Pure Poison

Hej=) Längesen jag skrev nått här känns de som, men har för mycket saker att göra och för lite tid, och ork. I allafall i fredags vart det praktik+jobb, och massa stress shopping.. Fick med mig lite små saker hem,  På fredag kväll skulle jag egentligen göra Bellas naglar men det blev inte av, vi flyttade det. Och lördag han jag inte ens blinka och den var över, mådde ju inte så bra då heller. Och idag söndag jobbade jag 12-16, man fick i allafall lite julkänsla idag, så mysigt på julen. Idag är det första advent och inte långt kvar till jul, jag har ställt fram en liten söt gran på mitt bord nu också, ska väll hänga upp stjärnan idag också, tänka sig jag som inte ens firar jul, haha. Inte den 24 i alla fall.. Jaja nog pratat nu ska fortsätta kolla på "dream girls" som verkar sjukt bra. Kisses

 

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0