Pure Poison

Tjing tjing. Orkar inte skriva i bloggen så mycket, har inte så mycket att skriva. Mitt liv är tråkigt, nej då de är det inte. Har lite mycket saker att göra just nu. Blev en rätt så bra skoldag idag trotts att den var lång och hade en jobbig håltimma. Men på den åkte jag hem och vila lite. Ryskan gick också fortare än vanligt. Sen har jag typ bara pluggat sen jag kom hem runt sex tiden, har ju religionsprov på torsdag. Men jag tror det ska gå rätt så bra.. Tror jag har fattat det mesta, och jag  kunde ju lite innan som var ett litet plus. Imorn blir det skola och efter det jobb. Seda hade jag och Fanny tänkt att träna? Eller hur FannyBanny? Nu ska jag fortsätta läsa på lite på religionen eftersom jag endå inte är trött.. Vad har hänt jag som brukar sova typ vid tio... Haha. Jo föresten för er som ville veta jag ramlade av stolen igår, jag har inget ryggstöd på den eftersom den har gått sönder och så råkade jag ramla baklinges för jag hade glömt att den inte var där. Hahahahahha. Ah ciao nu. Kisses, och godnatt.
Miss my man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0