Rose

Hej, kom nyss hem har vart i skolan, rätt så kort dag idag fast den kändes lång endå, men det känns ju som att klockan är sex på kvällen eller nått för de är så mörkt ute. Just nu har jag bara tänkt att slappa lite sen ska jag cykla ner till stan till kvart i sju eller nått och möta upp Michaela, för idag ska vi ju på kurs med jobbet ska bli roligt. Åh idag är det bara en dag kvar, imorn blir det twilight och new moon, yey=) Och idag är det ju den artonden, världes bästa dag. Love it. Love you. Igår hade jag världens mysigaste dag. Du gjorde min dag. Ajaa nu får de räcka ska ta och vila lite, kisses
How, could I live with myself
Knowing that I let our love go (love go)
And ooh, when I do with one chance
I just gotta let you know
I know what I did wasn't clever
But me and you were meant to be together


4 goda, ja tebja lublu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0