Sunset heat

Hej. Just nu sitter jag här hemma och är sjukt uttråkad, borde egentligen göra svenska saken, men de har jag ingen ork för. Lyssnar på massa ryska låtar istället. Funderar att åka till skolan igen men vi får se om jag åker nu eller nät lektionen börjar. Har ju redan vart där idag hade en halvtimmas natur lektion sen drog jag hem... Ska ner på stan idag innan ryskan måste hitta ut nått, vill verkligen köpa nått :P Fast vet inte ens själv vad. Haha. Sen måste jag kolla present också.. Efter det ska jag på ryska som vanligt varje tisdag, har prov idag skjut mig. Måste städa mitt rum idag också, sjukt stökigt... Nu ska jag fortsätta lyssna på musika. Ciao.. Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0