Coco mademoiselle

Shuuuuuuuuu, blev inget skrivande igår, hade ingen lust eller ork för den delen. Började klockan sju på morgonen, lite små jobbigt. Vi skulle fixa modellerna inför gymnasiemässan som var under dagen. Alla blev skit snygga, skit bra gjort. Jag och Fanny promenerade från mässan fram och tillbaka, tog en runda på stan, köpte faktiskt en jätte fin klänning. När jag kom hem städade jag i mitt rum, dammade min parfym hylla, så nu är det fint i den, nice, sen blev det mys framför tv. Fick vakna sex idag också för att komma till skolan vid sju tiden, sminkning idag också, kommer nog bilder på det sen. Slutade tio så nu är jag hemma och sitter här och segar ska tillbaka till skolan till tio i tre för att ha narutB, ush hemskt. De va väll lite det, kanske blir nått mer inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0