Escada incredible me

Hejsan alla söta som läser. Har inte direkt något speciellt att säga är sjukt trött och ont i halsen och min näsa. Helt död. Idag så gick jag inte till skolan orkade verkligen inte resa mig i morse. Men senare mot tolv blev jag faktiskt piggare och promenerade till stan med Donni, mötte upp mami där vi gick runt lite och kollade på kläder med hennes kompis. Köpte med mig ett par leggins, med orm mönster skit snygga. Det var mina sista pengar, längtar tills löning åh. Har ju hittat massa snyggt på stan nu, men de är ju klart de är ju för att jag inte har några pengar därför hittar man massa. Ajaa ska krya på mig nu, fortsätta kolla på Greys Anatomy. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0