2010

Hej, har inte skrivit här på ett tag nu så tänkte uppdatera lite. Ny året firades hemma med familjen, eftersom vi inte firar jul den 24 firar vi nyår som jul typ.. Svårt att förklara. Hade i allafall trevligt, massa god mat, och trevligt. Var rätt så trött i slutet av kvällen, hade ju även jobba på dagen. Jag somnade runt halv ett tiden, tråkig som jag är. Haha. Men jag han i allafall kika på när folk smällde smällare. Fint var det. By the way har fått en ny mobil också, den är riktigt snygg, me love den. I lördags jobbade jag, och idag var jag ledig, skönt fast dagen har inte riktigt varit som jag ville att den skulle vara. Aja. Nu kollar jag på One tree hill, bästa serien ever. Ska nog fortsätta med det också. Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0